Indleveret udstyr.

Registrering og Sporbarhed

Når vi modtager dit udstyr (dækkener, halse og tæpper), registreres det straks i vores håndteringssystem. Dette gør det muligt for os at følge udstyret gennem hele processen. I systemet registrerer vi blandt andet:

  • Modtagelsesdato og indleveringssted
  • Farve, type og fabrikat
  • Ønsket opgave samt eventuelle reparationer
  • Pris, SMS-tilbud og dit svar
  • Afsendelsesdato for retur
  • Dit navn og mobilnummer

Sporing og Kundesupport

Har du spørgsmål, når du modtager dit udstyr retur, skal du blot ringe til os på tlf. 28 30 27 29 og oplyse det nummer, der er påsat dit dækken. På den måde kan vi hurtigt spore udstyrets rejse gennem vores vaskeri og hjælpe dig.

Ansvarsfraskrivelse

DækkenService.dk og vores indleveringssteder kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle skader, der måtte opstå under vaske- eller tørreprocessen. Skader skal anmeldes af kunden til kundens egen forsikring.

Vi påtager os intet ansvar for bortkomst af udstyret, hverken før afhentning eller efter aflevering.

Skriv til os

Udfyld kontaktformularen hvis du har spørgsmål omkring vask af dækkener, tæpper, underlag eller andet udstyr. Du kan også ringe til 28 30 27 29.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vi besvarer alle henvendelser inden for 24 timer.

Felter markeret med * skal udfyldes.​​

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Find vores kontaktoplysninger herunder.

Her ligger vi

Vittrupvej 15, 7850 Stoholm

Klik her for rutevejledning

Kontaktoplysninger

Telefon: 28 30 27 29

E-mail: vask@daekkenservice.dk

Firma

DækkenService.dk 

v. BestBreed Mustang

CVR: 34041113